Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ...

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δράσης κατά του Φασισμού και του Ρατσισμού το Σάββατο 22 Μαρτίου, ανοίγω την πόρτα της ψυχής μου διάπλατα για να ζητήσω μια τεράστια συγνώμη απ' όλους εκείνους που δεν βοήθησα όταν με χρειάστηκαν. Απ' όλους εκείνους που πείνασαν και δεν τους έδωσα φαγητό, που κρύωσαν και δεν τους σκέπασα. Απ' όλους εκείνους που έπεσαν λυγισμένοι από τον πόλεμο και την προσφυγιά και δεν τους έδωσα το χέρι μου για να σηκωθούν ξανά...
Συγνώμη, νέοι μου φίλοι!


© Δημήτρης Γεωργοπάλης


''Τι ωραία που είν' η αγάπη μου
με το καθημερνό της φόρεμα
κι ένα χτενάκι στα μαλλιά.
Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία.

Κοπέλες του Άουσβιτς,
του Νταχάου κοπέλες,
μην είδατε την αγάπη μου;

Την είδαμε σε μακρινό ταξίδι,
δεν είχε πιά το φόρεμά της
ούτε χτενάκι στα μαλλιά.

Τι ωραία που είν' η αγάπη μου,
η χαϊδεμένη από τη μάνα της
και τ' αδελφού της τα φιλιά.
Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία.

Κοπέλες του Μαουτχάουζεν,
κοπέλες του Μπέλσεν,
μην είδατε την αγάπη μου;

Την είδαμε στην παγερή πλατεία
μ' ένα αριθμό στο άσπρο της το χέρι,
με κίτρινο άστρο στην καρδιά.

Τι ωραία που είν' η αγάπη μου,
η χαϊδεμένη από τη μάνα της
και τ' αδελφού της τα φιλιά.
Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία''


 ''Η ΜΠΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΜΑΟΥΤΧΑΟΥΖΕΝ''

Στίχοι: Ιάκωβος Καμπανέλης 
Mουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Τραγουδά η Μαρία Φαραντούρη

Για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Φασισμού και του Ρατσισμού, αντιφασιστικά συλλαλητήρια  διοργανώνονται το Σάββατο 22 Μαρτίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά
Για την Αθήνα, η συγκέντρωση είναι προγραμματισμένη για τις 14:00 στην πλατεία Ομονοίας, για τη Θεσσαλονίκη στις 12:00 το μεσημέρι στο άγαλμα του Βενιζέλου ενώ για τα Χανιά, στις 12:30 στην πλατεία Αγοράς. Τα συλλαλητήρια θα ακολουθήσουν μεγάλες αντιφασιστικές συναυλίες και στις τρεις πόλεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου