Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

ΑΠΟΥΣΙΑ...

Κι όμως... Νιώθω την ανάσα σου... Βλέπω τα συρματοπλέγματα που χτίζουν ανάμεσα μας... Όμως εγώ νιώθω το άγγιγμα σου... Καυτό σαν τα όνειρα μας... Τι κι αν είσαι απέναντι; Σ' αυτό είμαστε όλοι μας στην ίδια όχθη... 
Τι κι αν δεν είσαι εδώ; Νιώθω το χέρι σου... Κι ακούω τους χτύπους της καρδιάς σου δίχως να μπορώ να τους ξεχωρίσω απ' της δικιάς μου... Φωνάζει μαζί με τη δικιά μου πως δεν μπορεί άλλο... Είναι, βλέπεις, που ο χρόνος έχει μια περίεργη τροχιά στις ζωές των ανθρώπων... Και τ' ανακατεύει όλα παίζοντας με τις ψυχές τους...


Σήμερα, αύριο, χθες... Στου χρόνου τα δαχτυλίδια στριφογυρίζουμε παρέα κι ας είμαστε τόσο μακριά ο ένας απ' τον άλλον... Οι ψυχές πάντα βρίσκουν τον δρόμο που τις ενώνει... Κι ας μην το βλέπουμε πάντα... Πλέκουν τα χέρια τους και συνεχίζουν αγκαλιά... Κι ας μην το ξέρουμε πάντα εμείς... Εκείνες ξέρουν... Ξέρουν να 'ρχεται η μιά δίπλα στην άλλη... Και να τα περνάνε όλα μαζί... Κι ας είναι μόνες... Μοναξιά δε νιώθουν ποτέ, μόνο αν το ζητήσουν...
Κοιτάζω στο απέναντι πεζοδρόμιο... Δε σε βλέπω πουθενά... Δε με νοιάζει όμως... Δε με νοιάζει γιατί ξέρω πως είσαι εκεί... Και με κοιτάς κι εσύ... Με μάτια που 'ναι όμοια με τα δικά μου... Και μου πιάνεις το χέρι... Κι ας μην το βλέπω... Το νιώθει η ψυχή μου... Σ' ευχαριστώ... Απλά που υπάρχεις... Πάμε μαζί στα σύννεφα... Έλα ν' ακολουθήσουμε τα όνειρα μας κι όπου μας πάνε... Κουράστηκα να μετράω την απόσταση... Δεν τη φοβάμαι πια...


Τι κι αν είσαι μακριά μου... Τι κι αν βρίσκεσαι το απέναντι πεζοδρόμιο... Στη παραδίπλα τη ζωή... Τι κι αν ο χρόνος μας χωρίζει... Οι παράλληλες γραμμές, τελικά, συναντώνται, σε πείσμα του κακομοίρη του Ευκλείδη... Είσαι εδώ... Δίπλα μου... αγωνίζεσαι παρέα μου... Παλεύεις μαζί μου... Τώρα... Και μετά... Και πάντα... Κι είμαι 'κει... Εκεί που οι άνθρωποι γελάνε ακόμα... Κι αγαπάνε... Χωρίς όρια... Χωρίς όρους... Με χρώματα πολλά κι ονειρεμένα... Και γέλια παιδικά... Είμαστ' ένα... Όλοι μαζί... Κι ονειρευόμαστε... Γι αυτό και δεν μπορούν εμάς να μας νικήσουν...


Τι κι αν δε βρέθηκες ποτέ σου ως τώρα δίπλα μου... Είσαι εδώ... Σε νιώθω... Κι αυτό με κάνει όλο και πιο δυνατό...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου